Landeryds Gk . EuropaMöbler . Titleist . Facebook

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

Jag vill tacka alla som ställt upp på mig och golfen denna säsong,
det har betytt väldigt mycket att ha ett stort stöd från er alla.
Ni som går bredvid, ni som hör av er och ni som bara tänker på mig, guld!
Till nästa år har ni även möjlighet att ansluta er till min Birde-Liga,
info om Birdie-Ligan finner ni i tidigare inlägg eller i spalten till vänster.
 
Det kommer även i början av år 2013 komma upp ett förslag till sponsorbrev för företag
samt tankar gällande kommande säsong.
 
Vid frågor maila mig på [email protected]
 
Vill ännu en gång önska er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt Golf År.
 

Katrineholm Open


Serielaget Barsebäck

Solkusten Masters (Ekerum och Kalmar)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback