Landeryds Gk . EuropaMöbler . Titleist . Facebook

Bra tävling i Danmark

Är nu hemkommen från Danmark efter en lyckad vecka. Spelet va bra hela vägen och puttningen funkade bättre denna vecka och mina rondresultat var: par, -4, -1.
Slutade på en 12e plats och jag är nöjd att jag spelade stabilt hela vägen.

Den här veckan är den en Nordea tour som spelas på Arlandastad Gk. Jag åker upp i morgon kväll och spelar PRO /am på tisdag morgon.

Vad gäller birdieligan så har jag fått bra utdelning på sistone och ligger nu på 65 birdies och 3 eaglar.
De som ligger bäst till för vinst är: Marie Sturehed samt Bo Sturehed.
Sista tävlingen som är med i birdieligan är Arlandastad så mycket kan hända. Vinnare kommer utses efter tävlingen samt mail kommer skickas till de som deltagit i tävlingen angående betalnings information.

Hoppas ni följer mig nu i veckan/ Hence



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback