Landeryds Gk . EuropaMöbler . Titleist . Facebook

FG TOUR 100

Hej alla!
 
Idag anlände mina efterlängtade klubbor, det är Wilson Staffs nya bladklubbor. Jag spelade deras FG TOUR v2 tidigare och har varit mycket nöjd med klubborna, men eftersom jag har har ökat min klubbhastighet så blev skaften för mjuka.
I de nya klubborna sitter det X stiff skaft och det passar min sving mycket bättre. Jag spelade i eftermiddags och klubborna kändes väldigt bra. Sen gör det inget att det är den snyggaste bladklubban tillverkats:)
 
Hoppas ni har det bra/ Henric
 


Kommentarer
Marie Sturehed

Härligt att de nya golfklubborna känns bra!
Ser fram emot att tävlingarna ska börja, och då få följa dig! Ha det gott i Spanien, ses snart!
Svinga på! Kram mamma

2014-03-30 @ 10:56:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback