Landeryds Gk . EuropaMöbler . Titleist . Facebook

ANSLUT ER TILL BIRDIE-LIGAN!

NU ÄR DET HÖG TID ATT ANSLUTA SIG TILL BIRDIE-LIGAN!

Hjälp mig på vägen mot toppen!
Var med i min Birdie-Liga, du också!
Du betalar för varje birdie/eagle/hio och gissar hur många jag gör under ett år.
De 3 som kommer närmast bjuder jag på lunch och så spelar vi 18 hål tillsammans!
(ca. 14 tävlingar, 3 speldagar med totalt 54 hål)
 
BIRDIE-Ligan:
Birdie 10 kronor
Eagle 50 kronor
Hio 100 kronor
 
Om du ansluter dig när säsongen har börjat, betalar du för de birdies som jag gjort hittils.
Jag kommer skicka ut mail med betalnings info samt antal birdies/eagle/hio en gång i månaden.
 
Sänd vidare och utmana ditt golfnätverk
Du som deltar i Birdie-Ligan utmanar ditt golfnätverk och värvar på så sätt fler.
Alla som deltar får sitt namn på min webbsida. Där kommer också löpande
rapportering att finnas!

Skicka namn, epostadress och din gissning till:
[email protected]
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback