Landeryds Gk . EuropaMöbler . Titleist . Facebook

Nordea / Katrineholm

Hej hej, är nu hemma efter en mycket lyckad tävling i Katrineholm.
Spelade PRO/ am i tisdags och spelet kändes bra så hade goda förhoppningar inför tävlingen.
Första dagens spel var stabilt men fick ingen utdelning på greenerna tyvärr, men under dag 2 och 3 var jag mer komplett.
Slutade totalt på 3 under par och en 16e plats. Så i det stora hela är jag mycket nöjd över tävlingen.

Så vill jag samtidigt berätta att jag fått en nya samarbetspartner: Bilbörsen i Linköping. bilen jag kör är Subarus nya suv: XV. Det är en riktigt fin och rolig bil att köra:)

I morgon är det tävlingsdags igen. Ska spela en minitour på Åtvidabergs golfklubb med starttid 10:40.
Ska bli riktigt kul att spela och det skulle bli bra väder med så finns goda möjligheter till bra resultat.

Hoppas ni alla har det bra / Hence



Kommentarer
Marie Sturehed

Det var strålande dagar i Katrineholm och fin golf! Bra spelat Henric! Kram från mamma

2013-07-08 @ 21:48:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback