Landeryds Gk . EuropaMöbler . Titleist . Facebook

En händelserik månad

Juli startade på bästa sätt med en vinst i Åtvidabergs Open där jag spelade fantastiskt bra. En vecka senare stod jag och värmde upp på rangen inför KM när jag vek mig av smärta från ryggen. Efter en dag på sjukhuset kostaterades det att skadan är muskelär, jag blev naturligtvis väldigt rädd och trodde att det var något som hade gått sönder i ryggen,men efter 2 dagars vila kunde jag otroligt nog slå de första slagen på Barsebäck där vi spelade SM för klubblag. 
För min del blev det tyvärr bara 3 spelade varv men jag spelade ändå väldigt stabilt trots ryggont. Vi på Landeryd hamnade på en 9:e plats och spelar därmed kvar i elitserien nästa år.
 
Nu i helgen var jag i Strängnäs och spelade och formen är fortfarande god men tycker själv att jag slagit bollen ganska dåligt under helgen men rondresultaten var ändå okej:  71, 66, 70. 
Jag blev 7:a i tävlingen så det är ett bra resultat, men mycket vill ha mer.
 
Nu i veckan är jag tävlingsledig och kommer fokusera mycket på att bli bra i ryggen, som tur är har jag bra människor runt omkring som hjälper mig. 
 
Nästa tävling går på Isaberg Gk kommande vecka💪


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback