Landeryds Gk . EuropaMöbler . Titleist . Facebook

PGA mästerskapen Österlen

PGA mästerskapet är avgjort för 2015! I år spelade vi på Österlens GK som bjöd på fantastiskt skick på banan samt ett strålande väder. Jag hade goda förhoppningar inför tävlingen, då formen har känts bättre och bättre. 
Började första varvet med -1 och följde upp andravarvet med +1. Hade en bra känsla inför det avgörande varvet men kom inte riktigt loss i spelet pga svajiga utslag, men lyckades bita ihop och komma in på -1. 
Jag är på god väg att göra riktigt bra resultat och det känns väldigt skönt att kunna spela bättre golf än i inledningen av säsongen.
Nu i veckan börjar Nordea challange i Norge på  Hauger GK. Ska bli väldigt kul att spela igen nu när spelet känns bättre och hoppas på fina resultat. 
Det går att följa tävlingen via golf.se men jag kommer även länka från min sida.
/ Henric Sturehed


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback